Jump to content

Ny På Forumet Skulle Villa Titta På Bil


pl1

Recommended Posts

tja är ny här på forumet och har precis börjat bygga min locost efter boken har skrotat en sierra och har ca halva ramen klar.

och jag undrar om det finns någon vänlig själ här på forumet som skulle kunna bjuda på en titt på en klar bil?

gärna locost med sierra som bas men ABSOLUT inget krav. jag bor i enköping men jobbar i stockholm men åker gärna ett par mil (uppsala v-rås.mm) för att titta på en klar bil. med vänliga hälsningar peter

Link to comment
Share on other sites

pl1: En bilbyggare till. DEt är var och varannan dag jag får skriva välkomstinlägg. Bra, nej mycket bra är det. Så välkommen till oss i Locostswedenforumet.

Enköping, du har åtta mil till Arboga. Sierra och bok har jag inte utan B230 och Dala7 men de fungerar att åka med också. Såg att du heter Peter, inget efternamn??

Link to comment
Share on other sites

Hej

Du är välkommen till mig om du vill, Bor norr om Uppsala (Björklinge) ca: 30-40 min från Enköping.

Har: Bokchassi, med Sierra dock inte klar men nära.

Ring 0708-697979 eller maila mig på fredrik@engzell.com så kan vi boka in en tid.

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Min bil finns att se och provåka i Bälinge, ett stenkast norr om Uppsala.

Har ett objekt under uppbyggnad (om den inte hinner rosta sönder innan dess) i garaget också.

låter kanon jag jobbbar i stockholm så jag kan åka hem över uppsala vilken dag son helst maila mig när det kan passa dig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...