Pareli Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 hej har en opel ascona styrväxel och en volvo träratt som jag tängte sälja billigt tar med dom till kinekulle MVH Pareli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 är det Ascona A eller B? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pareli Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 är det Ascona A eller B? det är ascona b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 p? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pareli Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 p? förlåt det skall vara B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 förlåt. jag menar pris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pareli Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 förlåt. jag menar pris? en hundring blir det bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 21, 2009 Share Posted August 21, 2009 det är kanon. problemet är att jag inte ska till kinnekulle! är det någon annan från Blekinge/karlskrontrakten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Jag bor ju inte jääääättelångt från Karlskrona och ska dit. Men det finns kanske närmre..... Ska något med till småland så be någon kontakta mej på kinnekulle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 ska du hitåt vore det kanon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 det verkar inte som att jag kan pm:a dig. jag tänkte betala dig. sätta in på ditt konto. prova att pm:a mig annars så har jag t.sandqvist@glocalnet.net Thomas sandqvist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts