Zyxx Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 Hittade en kul annons på blocket länk ---> RC 7:a Jag tar med texten som står i annonsen och bilderna om nu annonsen skulle försvinna från blocket.. texten finns under bilderna. "skulle någon inte gilla att bilderna ligger här så tar jag givetvis bort dem" Pris: 10 000:- Typ: Radiostyrt & Modell Plats: Ängelholm tja Nu säljer jag min lotus superseven som jag själv har byggt under 1 årstid pga nytt objekt priset är 10000kr. Det är vad bilen har kostat att bygga. obs ej prut bart. Det är den ända lotus superseven i skala 1:6 som finns i hella världen. Bilen är fullt kör bar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Läck Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 mm såg den oxså, blev lite sugen tills jag insåg att den kosta vad jag gav för mitt 1:1 projekt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts