Micael Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Jag har blivit med bronco :) Min är den vita :) http://www.flickr.com/photos/broncobois nu fattas bara Stepson hatten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Chuck Norris är det första jag tänker på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 OJ det var en stor donator. Vilken ram siktar du på hör Mcsorley ++++ med d-kupa :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Perfekt. Den ser snabb ut. Du kommer att kunna kapa hela sekunder av sjuans varvtider på banorna med den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 Här pratar vi inte varvtider. Här pratar vi skogåkning och galenskap :) Kunde inte låta bli att köpa en, är lite svag för v8:or, på nåt konsigt sätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Kul! Får mig att minnas CNN och den live sända jakten på OJ Simpson, efter han mördat sin fru och hennes "vän". /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 såg en film på 80-talet me Emilio Estevez å Demi Moore där de åker landet runt i en Bronco å rånar banker.... sedan va ja såld... Grattis.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Jag får mest minnen tillbaka från Ford Ranger'n vi hade som firmabil på jobbet... Vilken framvagn!!! jag tror bärarmarna var gjorda av gammal järnvägsräls..... Och de räckte över från sida till sida och låg omlott. Har du samma på broncon så vv & lägg upp en bild Micael !! Det vore något för nästa cealm-sjua..... :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Coolt, du får inte glömma att utöka din signatur ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Järnvägsräls det är grejor det. Men Arrowsmith så du säger..... (hihi)... mitt nästa bygge är mitt livs utmaning, att bygga nästan lika lätt som luft. Fast då kan ju Bronco eller Rangerräls komma till pass som sänke så bilen inte flyger iväg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 Jag får mest minnen tillbaka från Ford Ranger'n vi hade som firmabil på jobbet...Vilken framvagn!!! jag tror bärarmarna var gjorda av gammal järnvägsräls..... Och de räckte över från sida till sida och låg omlott. Har du samma på broncon så vv & lägg upp en bild Micael !! Det vore något för nästa cealm-sjua..... :thumbsup: Ranger är en helt annan bil. Den liknar Bonco II, dvs min Broncos lillebrorsa. :) Jag har vad amerikanarna kallar för "Full size Bronco" eller kort "FSB". Men jag ska ta en bild på framaxeln vid tillfälle :) Nu får Broncon vila tills locost säsongen är över (om den nånsin är över). Sen ska jag ge mig i kast med den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pågen Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Väcker hemska minnen hos mig, hade en 89:a runt 1997, en mycket fin bil men den drog lite för mycket, troligen något fel som jag aldrig fick ordning på, kom 35 mil på full tank, tanken rymmer 120 liter... 5.0 L insprutare, var säkert bara någon sketen tempgivare i sprutet som hade pajat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 3,4 + liter milen, det är manligt !! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts