Martin A Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Fin motor. c20xe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin A Posted July 6, 2009 Author Share Posted July 6, 2009 Japp! C20XE, R25 låda och Lada bakaxel. Reg bes på tis 14/7 så jag börjar bli lite darrig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 det går bra. jag har samma motor men bytt min R25 mot BMW låda bara för att få mindre toppfart. annars är jag näjd med R25:an Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin A Posted July 6, 2009 Author Share Posted July 6, 2009 Jag har 4:20 i bakaxeln och tycker utväxlingen funkar bra. Har du byggt nytt sprut på din motor? Funkar det bra? Mer mos i motorn eller? MVH Martin A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Jag har 3,44 i slutväxel. första 2 åren körde jag med ett hemmagjort insug för original har lite väl mycket flödesmotstånd. nu har jag 4gsxr 1000 spjällhus på men kör med original LMM som ska bort är det tänkt. jag har köpt ett begagnat MBE Ecu från England så vi får se när det kommer dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Lycka till med regbesiktningen Martin! Jag håller tummarna :thumbsup: Då kanske det dyker upp en Estfield här på gården nån dag i närmaste framtiden då;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts