Jump to content

Locost Cup Sweden


Acke

Tycker vi att Rune Naess förslag om logo m.m till Locost Cup Sweden är bra eller dåligt ???  

30 members have voted

  1. 1. Tycker vi att Rune Naess förslag om logo m.m till Locost Cup Sweden är bra eller dåligt ???

    • Ja, det låter som en bra idé....
      25
    • Nej, jag tycker det är en dålig idé
      1


Recommended Posts

bara att rösta... :)

såhär ser förslaget ut...

Hei Acke

I forbindelse med at Locost serien kommer i gang i Sverige så savner jeg litt engasjemang fra miljøet. Det er jo SLC som står for avviklingen, men vi burde ha et mer offesielt navn og logo.

Du har en fin logo på siden som heter Locost Sverige, hva med å kalle den nye serien for "Locost Cup Sverige" og bruke den samme logoen bare med CUP som et tillegg i teksten.

Hvis du går inn på SLC og ser under klasser, så ser du nederst under klassfarger at vi mangler logo.

Her hadde det hvert fint å ha en offesiell logo og da hadde det hvert fint og ha en egen svensk utgave.

Selv om de fleste som hører med under denne siden bygger for gatebruk og foreløpig ikke er så opphengt i racing, vil det være veldig bra å kunne arrangere en form for treff når det går et løp.

Når vi skal kjøre det første løpet på Anderstorp den 7 mai vil jeg oppfordre alle til å komme med sine syvere slik at vi får en utstilling samtidig.

Kan du se på dette å gi meg en tilbakemelding?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...