Jump to content

Fick grejer idag


Jonte

Recommended Posts

Idag efter en bedrövlig dag på jobbet så blev det genast bättre när man kom hem.

1 stort och 1 litet paket :D

I det stora fanns mina Cobra Roadster 7 stolar *YIHAA*

Och i det lilla en T-shirt + keps från Tommy. Kepsen la min grabb beslag på direkt.

Jag skulle beställt 2 ;)

post-3-1082564589.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. klart snygg stol.. synd bara att ja har så smal sittbrunn...

å just de.. nu har ja ju inga pengar igen så jag får nog vänta me å beställa tröja å kepa.. :(

skall försöka komma ihåg å beställa när lönen kommer.... :icon_oops:

Link to comment
Share on other sites

Hur mjuka är själva "vingarna" ut från sitt och ryggdyna. Flexar de något, kan man trycka ihop dem lite? Oftast kan man ju pressa ner stolen om det skiljer nån centimeter bara.

Jag fattar inte varför man inte bygger en stol med bara rak sittdyna utan skålning men rejält skålad rygg. Oftast så behövs ju inte något extra på sidorna vid själva sisten, däremot en hel del vid ryggen tack vare väghållningen.

Link to comment
Share on other sites

Hur mjuka är själva "vingarna" ut från sitt och ryggdyna. Flexar de något, kan man trycka ihop dem lite? Oftast kan man ju pressa ner stolen om det skiljer nån centimeter bara.

Jag fattar inte varför man inte bygger en stol med bara rak sittdyna utan skålning men rejält skålad rygg. Oftast så behövs ju inte något extra på sidorna vid själva sisten, däremot en hel del vid ryggen tack vare väghållningen.

Vingarna nere vid sittdynan flexar ordentligt, inga förstärkningar där.

Ryggen tänkte jag inte på när jag provade dom igårkväll

Link to comment
Share on other sites

Kan nog stämma...jag fick ett pris på 3200 + frakt för helsvarta....men utan en röd kontrastrand

Dessutom så glömde jag nämna att i mitt pris så ingick skjutbara fästen

Link to comment
Share on other sites

Superswift

Har du kollat in dessa stolar dom stämmer relativt bra med din beskrivning

https://secure.visav.co.uk/avshop/products....9&sscat=&sword=

Michael

SJÖVIK

Just det! Dom har jag sett! Dom fungerar jättebra i själva sisten men då har de missat att ta hål för fyrpunktsbältet, än mindre för sexpunkt. Annars hade de varit absolut bästa stolen hittills.

Jag valde istället Westfields tunnaste och lättaste stolar, har dem helt utan fästen, bara fastklämda mot sidorna och med kardborrplatta i ryggen. Dessa har hål för axelbältena. Jag har skenor för att göra dem skjutbara men tyckte det höjde upp stolen onödigt högt samt att jag ser inte vitsen att anpassa den så att andra kan köra min bil. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...