Megablade Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 (edited) Täckt biltransportkärra, årsmodell -03 uttagen -04. Lastmått: bredd 188 cm, längd 400 cm, höjd inne i kåpan 138 cm. Kåpa har jag byggt själv och gör sitt jobb utmärkt. Den är lätt att ta av om man vill det. Jag själv reggat ner till totalvikt 1300 kg (maxlast 880 kg) genom att byta draghanske. Det är med andra ord lätt att återställa till orginal om man skulle vilja det. Orginal=lastvikt 1200 kg, 1600 kg total. Den går jättestadigt även i farter över lagliga 80...har jag hört... :hypocrite: Jag skulle uppskatta att den har rullat ca 500 mil. Den har vinsch och reservhjul. Det följer med tvåmeters aluramper som jag lät tillverka då jag märkte att det svårt att lasta en seven med kortare ramper pga brant lutning. Vinterhalvåret har den fått tillbringa inomhus. Jag vill ha 29 k för den. Mvh Johan Tel 0705516067 Edited June 14, 2009 by Megablade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megablade Posted June 14, 2009 Author Share Posted June 14, 2009 Såld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts