Jump to content

Lcdash Till Megasquirt, Kan Det Vara Nåt?


Recommended Posts

Okej, det är knappast locost - men är det någon som har köpt/sett/testat LCDash till Megasquirt?

Jag tänkte skaffa en sån där pytteliten laptop i stället för min gamla utrymmeskrävande Sony Vaio men det kanske kan vara en god idé att köpa en LCDash och montera i en liten låda alternativt fast monterad i bilen.

Om den fungerar som ersättare förstås.

360 dollar plus frakt o moms och sånt. Prisvärt med dagens växelkurs?

lcdash.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker inte att en LCD-dash kan ersätta en dator i bilen. möjligen för att kunna göra smärre ändringar. Men vill man kunna logga och göra större ändringar så är det en dator som gäller (än så länge, grejer är tydligen på G).

Men det är bara mina tankar

Annars så är LCD-dashen ascool. en sån vill man ju ha, bara den inte vore så jäsikens dyr.

Link to comment
Share on other sites

Jo, visst är den cool.

Och jag är prylintresserad.

Men priset avskräcker - och då är jag knappast ens i närheten av att vara så ekonomiskt försiktig som dig. Inget ont menat med detta.

Jag gillar fräna grejor och till sånt finns det alltid pengar. :rolleyes: Slösaktig säger min kära.

Får nog sova på saken en månad eller tre.

Link to comment
Share on other sites

Den har ju funnits ett tag, så man trodde ju att den skulle gå ner i pris. Men den liggar stadigt på samma.

Den rackarn kostar ju lika mycket som halva min bil :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...