Michael Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Jag vill å det varmaste rekomendera ett synerligen trevligt arangemang med massor av sportvagnar. http://www.sportvagnstraffen.se/ Vi ses Michael Wänström Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Det verkar vara en riktig hit, problemet är bara att det är veckan efter vår kinnekulleträff, så frågan är i vilket skick bilen är... Är bilen och vädret ok så kör jag dit annars får det vänta tills jag kan åka bil med tak, fast det tar nog minst ett par år innan det blir möjligt. Ska vi försöka ordna en ruta till klubbens bilar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Bra idé Berne !!! (kändes ovant att skriva så ... :P ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 14, 2009 Author Share Posted August 14, 2009 Ni glömmer väll inte detta eminenta arangemang Vi ses Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Jag har anmält mig. Vi ses. / Jarl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Om vädret inte blir alltför dåligt kommer jag också till Hofsnäs med min sjua. Skall vi / kan vi försöka ställa upp oss tillsammans och samtidigt göra reklam för Locost klubben? Finns det nån vimpel eller annat som lockar till sig folk. Hälsningar Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Då får vi nog komma samtidigt troligen möter vi upp några andra sjuor vid mcdonalds i borås jag kan återkomma om tid men det blir tidigt då kön förra året var jätteläng. Jag tar med mig flaggan vi ses Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Ok, jag kollar senare i veckan Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Jag kommer sannolikt dyka upp men det blir vid bra väder på Duccen eller V50 vid regn ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 26, 2009 Author Share Posted August 26, 2009 Angående en klubbhörna så stöter det på patrull enligt följande citat Vi tror att publiken tycker bättre om en blandad utställning än 20 liknande bilar/modeller på rad och ser därför helst att ni parkerar på anvisad plats. För klubbar som kommer med många bilar ser vi helst att ett representativt urval parkeras tillsammans och övriga i den ordning man blir anvisad. Om du absolut måste lämna utställning innan 16.00 så säg till funktionärerna så får du en särskild plats. Vi förbehåller oss rätten att avgöra vad som är sportvagn. På utställningsområdet ställer vi enbart upp sportvagnar. Sportsalooner och andra entusiastbilar ställs upp precis i anslutning till sportvagns- området. Entusiastbilar deltar ej i Verktygsbodens lotteri. Vi siktar på att vara där vid 9 tiden vi kommer eventuelt att möta upp 2 andra sjuor kl 0820 vid MC donalds i borås bredared Lev väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Vi får hjälpas åt att hålla maximalt antal tummar för att vädret skall bli ok, vädernissarna är inte direkt optimistiska. Ang. platser på träffen är det bara att gilla läget, men det vore kul att komma dit tillsammans. jag möter gärna upp vid Mc Donalds men är det Hulta eller Knalleland du menar? Hälsningar Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 27, 2009 Author Share Posted August 27, 2009 Det måste vara vara Hulta för knalleland är det inte. Den ligger på höger hand när man åker riksväg 40 mot Ulrisehamn. (Mina kunskaper om namn i Borås är mycket begränsade) Vi ses Michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Det är Hulta du menar, så om vädret är ok kommer jag dit i god tid före 8.20. Jag antar att vi inte behöver bestämma mer än så. Hälsningar Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 27, 2009 Author Share Posted August 27, 2009 Toppen då blir vi ett gäng Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 Vädret värkar ju inte alt för lovande två bilar har backat ur. Om det är uppehåll i morgon bitti så åker jag regnar det så stannar jag hemma. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 29, 2009 Author Share Posted August 29, 2009 Jag är väll helt skruvad men jag åker om en stund Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 29, 2009 Author Share Posted August 29, 2009 Det blev en bra dag trots talrika skurar men solen sken emellanöt och torkade upp regnet.Förvånansvärt mycket folk och massa sportbilar. Lev väl Michael w Ps jättekul att se en jättefin seven och träffa Bengt ds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Tack själv för sällskapet och tipsen kring sittbrunnskapellet. Det blev som sagt en ganska blöt tillställning, men arrangemangen skall Verktygsboden m.fl. verkligen ha en eloge för. Fritt inträde för publiken och priser värda ca 30.000:- som lottades ut till oss som ställde ut, gör att det känns som om utgångspunkten för arrangemanget vilar på ett genuint intresse för att sprida goodvill för sportvagnarna. Själv klantade jag till det först och backade upp "på kullen" som jag blivit tillsagd, där mötte jag varma blickar från de andra utställarna och fattade snabbt att jag hamnat mitt i Lotusklubben. Så det fick bli en plats nedanför kullen istället. Det känns lite trist att det skall vara så viktigt med revirpinkandet, för min del säger jag aldrig att jag har en Lotus, däremot har jag en Bengtus som är väldigt lik en Lotus. Hoppas vädret blir bättre nästa år och att vi kan bli fler i klubben som ställer ut. Hälsningar Bengt Ps Michael: vart har ni köpt materialet till kapellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Efter en hel del letande så hittade jag det här. http://www.profabrics.co.uk/ En snabb och bra firma. Vi ses Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersK Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Själv klantade jag till det först och backade upp "på kullen" som jag blivit tillsagd, där mötte jag varma blickar från de andra utställarna och fattade snabbt att jag hamnat mitt i Lotusklubben. Såg ut som det var fler åskådare runt din bil, de blev väl avundsjuka.... :lol: /Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts