2fast4u Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 På motorjournalen ikväll kommer dom bland annat visa ett reportage med provkörning av Libells Westfield Megabusa. Trevlig inspirationshöjare för dom som skruvar i garagen. Jag tror man kan se inslaget i efterhand på deras hemsida för dom som missar (eller dom som vill se det igen. Och igen. Och igen) :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Ska kolla om jag är vaken :rolleyes: Kl 22.00 på kanal 9 för er som vill veta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Tack för påminnelsen, annars hade jag säkert missat det i vanlig ordning! Ska bli kul att kolla på lite BEC in action! :revs: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megablade Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Kan någon vara vänlig och lägga det på youtube tex? Jag har inte 9'an... :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2fast4u Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 http://kanalnio.se/web/kanalnio/program/motor Jag kollade på programmet på nätet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Trevligt inslag !! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Åhh vad det ylade härligt!! :revs: Vill köra min BEC nu!!! :eclipsee_steering: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Är jag seg i huvudet eller hur funkar Tv9 webb tv ? ser bara en massa jessica simpson reklam för någon smörja som nog inte fungera på en 7:a Ingen som har den på fil ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Programmet kommer efter reklamen... ( som inte går att spola förbi.. ) Sedan är programmet uppdelat i flera delar ( får att få in reklamen ? ) och inslaget kommer halvvägs in i del 3.. :) ( går att klicka på >> pilen så kommer du till nästa del.. ) Bra och givande reportage.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Trevligt att se och man fick ett sug att ut å köra sjuan Jag somnade i soffan vid första reklamen :unsure: och trodde jag missat det helt när jag vaknade upp. Men som tur var så var det sist i programmet :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts