dreamcar Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Kan erbjuda vattenskärning till bra priser... Avgas,insug,turbo flänsar i de flesta matrial.. Distanser Adapter Fästen Emblem kan skära i stål rostfritt alu titan cromoly glas plast porslin papper M,M kontakta mej med era funderingar och ev prisuppgift. locost@passagen.se inga pm helst... (egna ritningar ger bättre pris) mvh johan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 vad behöver du för att köra insugsplatta. räcker det med ämne och en packning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Who2 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Är denna annons fortfarande aktuell ? MVH Åke S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Han har inte varit aktiv sedan 30 mars 2009. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 Jag har beställt av denna killen tre gånger (senaste för ca 1 månad sedan). Om du vill ha grejjorna snabbt skall du nog leta efter en annan "leverantör" varje gång jag har beställt tar det upp till en månad från det att han säger att delarna är klara tills dess att grejjorna är hemma hos "dig". Just nu väntar jag på mina delar till luftfilterhållare och annat. Han skrev att delarna postades för 2 veckor sedan.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 (edited) Kan ju upplysa er att han har gått från att vara otroligt långsam på att leverera till att han kanske levererar. Nu efter flertalet av mail sms och telefonsamtal har jag äntligen fått ett trackingnumber... EDIT: Ändrade i texten uppdatering kommer i tråden Edited May 12, 2011 by Magoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Har du betalat i förskott? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Jo jag betalade i förskott. Uppdaterade i inlägget jag skrev ovanför. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts