klas Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 Idag har jag startat upp mitt pågående bygge för första gången. Nu närmast återstår finjustering och SFRO 2 plus bullertest. Det är en bra känsla när motorn startar för första gången efter att hållt på med bygget under ca 2 ½ år. Det är ett hemabygge som är baserat på boken med volvo drivlina. :prop: Quote
Michael Th Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 är det massiva aluminium bågar bakom dom stoppade nackstöden?? Quote
klas Posted March 9, 2009 Author Posted March 9, 2009 :hypocrite: Ja det är massiva alubågar som jag hittade på skroten på jobbet, som jag har gjort nackstöden efter. Quote
Jonte Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Gratulerar Visst är det en härlig känsla att höra ett det funkar Quote
Arrowsmith Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Kanske skulle åka ner och lyssna :) Bullra inte för mycket bara..... Det är visst klagomål runt flygrakorna i din närhet... Quote
Recommended Posts