Arrowsmith Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Tack för de trevliga bilderna !! Lägg upp fler om ni har ni som besöker sidan..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 (edited) Mycket trevligt ordnat av klubben. Jag fick iaf åka med ett par rundor runt banan, och käka korv i pausen. Man har mått sämre... :) Har ni långt att åka kan jag rekommendera Eksjö camping nästa gång det blir körning, det var billigt och bra. Provade även min nya karta från Ducatiklubben på vägen hem, och jag kan helt klart rekommendera ett köp! Lessebo-Långasjö är en riktigt rolig väg, tex. Edited May 11, 2009 by gka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Lessebo-Långasjö är en riktigt rolig väg, tex Det är den vägen vi körde i "konvoj" dag2 efter klubbens superstage träff i Emmaboda. Själv bor jag i trakten så jag har kört den ett antal hundra gånger..... Och Rikard Larsson här på forumet har åkt den med sjua iallafall en gång.....det vet jag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 ...med ett stort leende på läpparna hela vägen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts