Micael Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 (edited) Älsta sonen (8 år) fick sina halsmandlar bortopererade i går. Som plåster på såren fick han välja ett bokmärke hos doktorn. Till mina förvåning har han valt ett bokmärke med en seven på (Troligen hade dom inga transformers eller super mario). Iofs en Caterham (Tupperware modellen), men ändå. Det värmer ett gammalt locosthjärta. Edited January 15, 2009 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Den Pojken kommer att gå långt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Ja det kommer han ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Inte undra på, du har ju skämt bort dom med eldrivna lådbilar ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 15, 2009 Author Share Posted January 15, 2009 Har inte ni det? Det trodde jag var standard. Dom har dock växt ur den nu. Nu är det en motorsågsmotor som skall i bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Va? Får han inte köra sjuan?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 KLart grabben ska ha en gocart! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 Jag har en gammal motorsågsmotor som ligger och skräpar. Funderar på att stoppa på den på elbilen. Men jag misstänker att den kommer att gå för fort. Måste på nåt sätt växla ner den och sen få till bra bromsar. Sen har jag span på en 125cc gocart, men den lär ju gå så fort att det blir läskigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts