Micael Posted November 17, 2008 Share Posted November 17, 2008 Jag säljer min gamla axel för 700 bagis. Innan jag började använda den(-06) så böt jag trummor, bromsar, hjulcylindrar. I vintras böt jag lagerna. Den är från -76 (tror jag) och har 3.98 (eller nåt åt det hållet) i utväxling. Det finns fästen för parallellstagen och panard. Allt enligt boken. Bara att skruva dit och åka :) Den läcker lite olja och så. Men det ingår i priset :) Finns norr om stockholm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted October 9, 2009 Author Share Posted October 9, 2009 Finns kvar, men nu går den för en 500:- Den ligger mest i vägen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjobålsta Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Hej Säg en 2 hundring så kan den få ligga ivägen här hos mej i stället ;) Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Såld!!! till killen med den fina namnet. Om den hämtas snart :) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts