Sonett7 Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Här finns ritningen för de som är intresserade av hur man kopplar in Saabs Trionic 5 styrsystem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 http://trionic.mobixs.eu/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maestro7 Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Tackar och bockar! Kan säkert bli användbart. Finns det någon teckenförklaring, möjligen? :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted November 7, 2008 Author Share Posted November 7, 2008 >>Drake Jag har redan det programmet och resten av utrustningen för att mappa Trionic 5 - tänkte lära mig det på bruksbilen tills busbilen är färdig. För er andra så vill jag bara utfärda en varning - det är en riktigt tidsätare och skapar ett stort behov av att skaffa en billig Saab med turbo som vinterbil! :D >>Lilje Teckenförklaringen finns i de vanliga elritningarna typ Haynes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 Tack för ritningen Mats. m :D h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted November 7, 2008 Share Posted November 7, 2008 (edited) Jag har redan det programmet och resten av utrustningen för att mappa Trionic 5 - tänkte lära mig det på bruksbilen tills busbilen är färdig. För er andra så vill jag bara utfärda en varning - det är en riktigt tidsätare och skapar ett stort behov av att skaffa en billig Saab ed turbo som vinterbil! :D Säger du det ..... missa precis en 90002.3 Turbo för jag inte kunde åka iväg 20 mil mitt i veckan. Obesiktigad med 3tums avgas och R-katt i örebro Men det finns mera under 10' om man väntar lite :racesmile: Edited November 9, 2008 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 va det den krockskadade i gbg? ringde på den och den såldes på mindre än 10min sa han. Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts