Jump to content

Diverse Till Salu


Arrowsmith

Recommended Posts

Diverse till salu, fler bilder finns om du PM:ar emailadress

Alla bud beaktas, skambud dock lite mindre :)

Bättre begagnat bromsservo från Nissan Micra lite modifierat för att passa till volvo 240 huvudcylinder.

Har själv haft det på min sjua innan jag byggde om pedalstället till hydraulisk koppling. Fungerade kanon.

c44200881843Pc859.jpg

Oljekylare (olja/vatten värmeväxlare) Volvo original men passar alla med samma filtergänga.

Nyskick, satt på min motor när jag köpte den på Karstorp bildemontering (749 dokumenterade mil).

Kylaren har varit omsorgsfullt emballerad sedan demonteringen och är inte full med metallspån

från någon skuren rallymotor eller dylikt vilket begagnade billiga kylare på blocket tenderar vara.

Liten , kompakt, effektiv och lätt att montera sitter som sandwich mellan oljefilter och block.

814200882739P877a.jpg

M&H Racemaster slicks skurna och oskurna 9.2/24-16". Bra skick 75-80% kvar att nöta upp

ce4200884149Pcfc9.jpg

Nya ouppackade EBC greenstuff belägg. Passar bl.a till Alfa, Fiat, Lancia.

5 minuter med en fil och klipp kabeln så passar dom ett volvo ok (därför jag äger dom)

http://www.gpartners.se/images/stories/kat...e_Catalogue.pdf

de4200885722P3011.jpg

Litet cellpaket till kupévärme från en truck.

6c4200884926P5e3c.jpg

Komplett värmepaket från VW med element och tvåhastighets fläkt. Bra skick men har fått lite

ytrost fram på plåtgallret med gälarna efter att ha samlat damm i garaget i några år.

5a4200885205P73f2.jpg

f94200885604P1f03.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...