Antas Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 (edited) Kan inte undvika att undanhålla er proffsbyggare dagens tankevurpa. Skadeglädjen brukar anges som den sanna glädjen så gläds du lilla bilbyggarskara åt min lapsus. Jag har luftutsläpp i form av ”gälar” från motorrummet på båda sidor eftersom det är en V6 motor. Detta medför att jag måste göra ”inbuktningar” på gälarna för avgasrören. BeLo har gjort något liknande. Förarsidans inknackning gick helt utmärkt. Med stärkt självförtroende tillverkades en form för passagerarsidans chassiplåt. Idag har arbetet varit koncentrerad och noggrann knackning, resultatet var lyckat. Döm om min förvåning när jag monterade plåten, urtaget satt på ovansidan! Ridå!!!! PS. Chassisidan är en reklamskylt. Edited September 8, 2011 by Antas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 enda sättet att aldrig göra några fel, är att inte göra något alls...lider med dig :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toffe Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Du fick gedigen träning iallafall :516: MEN jag håller med föregående talare, Lider med dig jag med :console: //Toffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Murphys lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 tja gör om gör rätt.. och genast går det bättre då du fått träning.. dagligen gör någon av oss på jobbet fel och får göra om..av olika anledningar... det är kul att se hur vissa försöker dölja sina vargar.. medans andra gladeligen visar dom... att man gör misstag betyder ju bara att man är en människa och inte en datoriserad industri robbot.. lycka till med plåtarna !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts