stigge Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 (edited) Som bilden visar. Förgasarna är i princip nya, jag har använt dom i några veckor. Röret är avsett för Sierra men kan ganska enkelt byggas om till annat. Jag vill ha 4500 för rubbet, pruttat och klart. I annat fall ligger dom så bra på hyllan. Annonserar här först innan grejorna åker ut på Blocket eller Tradera. Edited October 5, 2008 by stigge Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjobålsta Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 hej säljer du extractorn lös ? / Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted September 13, 2008 Author Share Posted September 13, 2008 Säljer helst hela paketet, röret är mest som bonus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjobålsta Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Ok Annars kunde du ha fått ett par hundringar för det. Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjobålsta Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 tjenare har du extractorn kvar ? bjuder 100:- / Micke Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted October 3, 2008 Author Share Posted October 3, 2008 Då får den hellre hänga kvar på väggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomfor Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Hej Har du webrarna + extraktorröret kvar är jag intresserad. M.V.H Tomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted October 5, 2008 Author Share Posted October 5, 2008 Tyvärr, sålda till en rallykille i går. Tråden kan låsas eller tas bort. Tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts