pacman Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 (edited) På Lördag 30 Augusti är den årliga Automobil Classic Car Show på Rosersberg Slott söder om Märsta. Brukar vara en trevlig och sevärd samling bilar och folk. Om vädret tillåter så blir det nog en resa dit. Skulle vara kul om vi kunde bli en samling sjuor på gräset framför slottet. Några fler som kommer? Edited August 25, 2008 by pacman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kraniel Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Jag kommer vara där och representera Automobil - förhoppningsvis med Lådbil! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted August 27, 2008 Author Share Posted August 27, 2008 Jag trodde det var på söndag.... :icon_oops: Rosersberg krockar med Hässlö konbanekörning, och jag kommer att vara där istället. Så inget Rosersberg för mig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted August 29, 2008 Share Posted August 29, 2008 Möjligen dyker jag upp, fast knappast med sjua. Har åkt på ansiktsförlamning och kan inte blinka med ena ögat, så det funkar inget vidare med öppen bil. Eller bil överhuvudtaget egentligen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted August 29, 2008 Author Share Posted August 29, 2008 :console: Hoppas du blir frisk snart! Det låter inget kul alls.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted August 29, 2008 Share Posted August 29, 2008 Vi kommer, men inte i sjua..... Den är inte riktigt klar alls.... Det får bli Viggen Cabben istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 30, 2008 Share Posted August 30, 2008 Viggen Cabben tja det e ju att lågflyga.. även det... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 tja det e ju att lågflyga.. även det... :) Jo, lite lågflyga blev det allt på vägen hem.... :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Här sitter raggarna i modern (nåja, det är väl egentligen en gammal Vectra) variant... Fin utsikt måste det ha varit i alla fall. Bättre än i en sjua! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Här sitter raggarna i modern (nåja, det är väl egentligen en gammal Vectra) variant... Fin utsikt måste det ha varit i alla fall. Bättre än i en sjua! HAHAHAHAHA Ja, man tager vad man haver :icon_oops: Vi hade faktist helt ok utsikt över vad som visades på podiet. Hoppas att vi kan åka dit i sjuan om ett par år. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts