EdHunter Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 En Svensk importör av Zero. Kitcarsweden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 i mina hemtrakter! ca 6km från mig och jag har inte en susning om vilka de är eller så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 är iofs inte så begeistrad av Rh.. men får väl kolla på deras 7.a när den dyker upp.. som Thomas sa dom håller ju till i närheten av där vi bor.. typ 2 mil från mitt hem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 är det Robin hood bilar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 japp det är robinhood...... Har aldrig heller hört talas om firman.... (6,5 mil) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 (edited) vi får väl Maila eller ringa och höra när deras första byggsats väntas komma... dom tänker ju inte ha lager utan tar hem efter hand som någon vill ha/ inte orkar beställa själv.. blir kanske bra vi får c. Edited August 24, 2008 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Ni får väl göra ett samlat studiebesök sen när de har något chassie hemma och göra ett reportage av det. Jag ska lägga till firman bland länkarna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Hej! Pratade idag med en av killarna bakom firman, vi är kolleger och kurskamrater sen lång tid tillbaka, de håller på att bygga ny verkstad. Vi är välkomna på ett besök när verkstaden är färdig. Ligg lågt så återkommer jag när det börjar närma sig. Troligtvis någon gång i början av nästa år. Skulle vara trevligt med ett mingelparty strax innan säsongen drar igång här i söder..... // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Det skulle vara mkt trevligt att få vara med där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Pratade med Stefan i morse, de räknar med att kunna ta emot Locostklubben någon gång i jan/feb. Jag meddelar när vi har bokat ett datum. // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Låter fint :thumbsup: Det är ju inte så avlägset... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted October 15, 2010 Share Posted October 15, 2010 Jag hänger gärna på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 mee 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Samma här :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Som sagt! Det kan vara en trevlig vårkick-off, jag återkommer med en "inbjudan" när deras verkstad står färdig. // JEK Ps Kul att det verkar vara ett stort intresse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts