Panzer Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 (edited) Jag har en för mig perfekt motor på gång på Gotland, är där någon som har kunskap om hur jag skall gå tillväga för att få över den till fastlandet (Blekinge)? Jag är en privatperson och har inte tillgång till företag. // JEK Edited August 12, 2008 by Panzer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Gör som jag panzer ! Tag en semestertur och lägg motorn i bagaget (det gjorde jag från Norge med min Twin-cam spis) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 kan du inte be säljaren lägga den på färjan och sen hämta den på fastlandet när färjan kommer in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 vad för motor... triumph??? Vi åker hem..(dvs till gotland..)i mitten av september.. iofs trångt i bagaget pga hundarna..men har ett släp som jag skulle kunna ta med om du betalar kostnaden ..... kommer att vara på ön en vecka ca.. mvh michael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts