heralue Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 (edited) Delar av Locostsweden Syd var på plats Denna skönhet fanns också att beundra !! senare på kvällen så sågs 4 sjuor fara fram på kurviga vägar hem !!! Underbart !!! Edited August 1, 2008 by heralue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 (edited) hmm ser ut som en Caterham, en Westfield en``bok´´ och en Esther... kan tänka mig att ni hade ql...o jag renoverar hus....suck.....STOR suck... Tyrolen verkar vara en speciell plats.. roligt att stället fått leva upp igen! Edited August 1, 2008 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 Riktigt synd att jag inte kunde delta på denna rundan.... Jag spenderade 5,5 timme på grannens altan på Tysk grillafton istället. Men det blir väl fler tillfällen...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 1, 2008 Author Share Posted August 1, 2008 Nästa onsdag !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 var är detta? och tider? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 1, 2008 Author Share Posted August 1, 2008 Festplats från 60-talet strax söder om Alvesta, riktigt kult ställe ! http://www.tyrolen.se/Index_Frames.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 1, 2008 Share Posted August 1, 2008 ja det verkar kult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts