LUPUS Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 mao kan man använda 3 lagers silikon slang som kyl vatten slang. do88.se var billigare än mekonomens standard prylar ?!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 det lär inte vara några problem om de är av god kvalité Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 De bör nog klara av det utan problem, om de är av bra kvalitet. Problemet är att det dyker upp fler som säljer silikonslang av sämre sort. De innehåller nämligen för mycket plast. Hur det är med do88´s grejer vet jag inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 De svara mig (88orna) i kväll att det skall vara ok så jag prövar :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Har köpt från dem.. Länk: -----> Tråd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts