Zyxx Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 (edited) Tipps på Billiga silikonslangar som finns här. Länk: -----> do88.se din silikonslangs leverantör! Edited June 10, 2008 by Zyxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Det där företaget verkar ju riktigt bra! Verkligen schyssta priser på slangar måste jag säga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 Har lagt en beställning där så vi får se hur det funkar. : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted February 12, 2008 Author Share Posted February 12, 2008 Snabbt o Lätt.... Beställning Söndag kväll prylarna framme Tisdag bara och hämta på posten. Länk: -----> www.do88.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted February 13, 2008 Share Posted February 13, 2008 Det var bannemig snabbt måste jag säga! Ser dom bra ut? Inga skumma skarvar eller nåt sånt? Verkar ju himla bra måste jag säga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted February 13, 2008 Author Share Posted February 13, 2008 Inget konstigt vad jag kan se... bara härlig blå nyans på slangarna : ) Stort + för den snabba hanteringen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putte65 Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Håller med. Har kollat på en del sidor angående silikonslangar och dessa verkar ju helt klart billigare, ja i en klass för sig, kan man säga. Skall nog beställa dessa slangar till min nya kina-ic hos do88.se. Blir skitsnyggt i min sb´varta Talladega -89 mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted June 10, 2008 Author Share Posted June 10, 2008 Har köpt på mig mer Silikonslang fast nu från en annan firma då jag beställde andra prylar så passade jag på att ta med en sista slang som jag behövde. Kan bara säga det att den slang som jag fick i handen idag är absolut inte i samma klass som de slangar som ovan företag säljer och desutom betalade jag bra mycket mer för slangen som jag behövde... verkar som det är mindre antal lager i slangen som jag fick nu Lat som man är så orkade jag inte beställa från två ställen... : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Beställde slangar på do88 och fick dom på 2 dagar, bra service! Slangarna är av bra kvalitet, 4-lagers väv och fin blå färg. Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts