Micael Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 (edited) Efter alla mina zetec ras har jag samlat på mig en massa grejor som bara ligger och skräpar. 2 st Mondeo 2.0 kopplingar (svänghjul /tryckplatta, lamell) 300:-/ st 1 st Mondeoinsug, det svarta i plast, inkl spridare, trottelhus, tps. 500:- 1 st Kabelhärva till Mondeo. 100:- 2 st Grenrör 300:- /st 1 st servopump till mondeo 1 st ac-pump Sen finns det lite kåpor och plåtar också Finns i norra stockholm och det skickas inte. Edited June 17, 2008 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 16, 2008 Share Posted June 16, 2008 ingen hel motor ? tror jag skulle behöva en ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted June 17, 2008 Author Share Posted June 17, 2008 nä, dom har gått åt :) Men ta hit din så ska vi nog kunna få ihop en bra. Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts