SteQve Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 (edited) Hej! Beställde 4st uniballs till bakspindeln (Westfield) jag köpt från Roadster (beställde även därifrån). Idag kom avin och priset var 1500kr för 4st. Jag tyckte det var väldans dyrt. Har väl tidigare kikat på ca 250kr styck....det här är ju drygt 350. Är det ett bra pris? // Stefan Edited March 28, 2008 by SteQve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toffe Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Jättebra pris :lol: ..............för Roadster !!! Men för oss byggare...... /Toffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Det beror på vilken kvalité de har. De jag har i min bakvagn kostar nog runt 350-400 kr styck men då är de av motorsportkvalité och skall kunna stå emot stora krafter och vibrationer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Jag håller med Sonett7, är det bra prylar så är de inte billiga .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 De flesta länkhuvuden är märkta med namn eller iallafall någon beteckning. Hittar du några uppgifter om vad det är för länkhuvuden? Det finns en hel sjö med olika fabrikat och kvaliteér. Med de uppgifterna så är det lättare att avgöra prisvärdheten hos roadsters levererade prylar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteQve Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 allrajt, då återkommer jag när jag hämtat ut dem :) Köpt är köpt, men skulle det vara dåliga saker är det ju bara att aldrig handla där igen... Är det bra grjjer är det ju bara att köpa mer saker :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaD Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Ja köpte oxå sånna hos roadster..grejen e den att de e Westfield reservdel i tum..därför oxå lite dyrare, och med hög kvalite från Aurora fick ja mej förklarat :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts