Henke Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Hej allihopa Jag ska evt. byta kam på en kompis pinto, men minns inte om kammen ska ut framåt eller bakåt på en sådan. Nån som kan hjälpa med den informationen?? På förhand tack :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Bakåt, tyvärr. Jag har för mig att den går att ta framåt om du knackar ur lagren också. Kan ju vara en lösning om det finns nya lager på hyllan. I och för sig är det ingen större operation att lyfta toppen heller. Undrar hur konstruktören tänkte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Undra om han tänkte alls där? Han kanske tänkte sig att man aldrig någonsin skulle plocka ut den igen :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts