atorp Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Hej Någon som vet vart man kan köpa grenrör till en R1:a. vill ju inte placera motorn fel om det nu finns färdiga rör att köpa. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 I sverige vet jag inte men Martin Keenan tillverkar och säljer från UK. http://www.mkengineering.co.uk/enginetransplants.htm När jag pratade med honom skulle han ha 300£ för ett anpassat till R1 men jag gillar inte grenrör av "sugrörstypen" så jag ska försöka svetsa ett själv tänkte jag. Så här tänkte jag det skulle se ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atorp Posted February 2, 2008 Author Share Posted February 2, 2008 (edited) Du råkar inte vara sugen på att bygga två !!! :) Håller med om att sugrör inte är någon hit. Vad har han för rör dia på Mk ?? Edited February 2, 2008 by Arrowsmith Onödig citering av inlägget direkt ovanför. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts