vedde Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 Hej Har mätt in för Kardan i helgen och får med alla saker på plats ett kardanrör på 47,5cm !? Den blir väldigt liten och gullig. Hur får man ihop knutkorsen? har aldrig bytt eller hållt på med dylikt förut, jag förmodar att man sätter korset i hålen och kopparna utifrån(tog säkert 2 timmar innan jag listade ut det! :doh: ) och sedan pressar :image018:? hamrar :image018: ? in dem så att man får ringen i spåret på utsidan. Jag undrar för jag har aldrig gjort det och vill inte förstöra mina fina engelska grejor med smörjnippel. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 21, 2008 Share Posted January 21, 2008 pressa in dem. aldrig hammare. av flera skäl. man kan slå sönder. stuka. slå så nålarna ramlar och lägger sig. m,m,m,m, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts