Fredrik i Trollhättan Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Hotell ca 350kr/natt. Inträde drygt 10 pund om jag minns rätt. Det är egentligen inträde bägge dagarna men vi fick en stämpel förra året som funkade även dag 2 vilket den egentligen inte skulle...kan vi hoppas på samma tur i år? Det + ett par tusen till öl på puben så klarar du dig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Okej! Blir kanoners! Ja, mycket ölpengar måste man ju ha med sig, det är väl det som är viktigast! :D Funkar ett maestro-kort i UK? Det gjorde det i tyskland.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Hej allihopa. Har inte glömt detta, har bara varit utanför Internet-zonen och kört snöskoter i tre dagar :) (hade inte ens täckning på mobilen) Hursomhelst har jag lurat med en kollega så vi blir två från Skåne. Vi ska också bo på stamgästhotellet. Så ett trippelrum med Stigge kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Apropå Museet som efterfrågades i tråden som vi var på 2006 (bilder i galleriet) så är det National Heritage Motor Centre. Här är en länk till museét Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Det är helt okej för mig att dela rum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 OK Stigge! Jag har aldrig hört mig snarka, så det är lugnt på den fronten... Min kollega som följer med började bygga en kit car när han var 16 år! Det avslutades tyvärr aldrig, men drömmen lever kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Tjena Grabbar! jag undrar om (the nauhty boy )Leffe får följa med ? Då jag är ledig från mitt lilla jobb..Tommy är det ok om du fixa plats eller går det inte? Tommy om du inte kan boka så kan du inte maila mig . då även om det var ok ,jag pm ar dig nu? sailor boy leffe mitt i arabiska havet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 :welcome: Bokar ett rum till dig LEFFE! Kul att du kan komma med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 (edited) Hur är det med Anton o Co, "DD7 gänget"? :D Några fler uppifrån Norr som vill med i år igen? Vi kommer att sakna er! :console: Edited January 31, 2008 by Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Vilken organisatör du är Tommy :racesmile: Dom andra grabbarna som skulle åka från gbg hade nog en bil ordnad har jag för mig... det stod lite längre upp här någonstans... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Hej vi blir 5 hittills som åker från Umeå det är jag Anton,Thomas Danielsson,Patrik Norberg,Tord Nilsson och Kenneth Lundgren från Sundsvall.Rum är bokat med Tommy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats G Posted February 1, 2008 Author Share Posted February 1, 2008 Tjenare Coffe Du får plats i vår bil... Ford Focus kombi typ....// Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Hej jag hittar inget flyg som avg kl 10:50 men det finns kl:15:10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 (edited) Då skall vi se, rummen gäller från den 3:e till den 6:e OBS! Dear Tommy I have added the extra bed to your booking making 11 beds in total. On the 3rd & 4th I have 4 beds available on both days. On Monday the 5th May we are now fully booked. Look forward to seeing you. kind regards Martha if you need and further information please ask Looking forward to weeing you all again. Kind regards Martha / Hedley Villa Guest House Detta är en prel, lista 1 dubbelrum: Lars. H och Mats. G 1 Trippelrum: Coffe, Pacman och Fredrik 1 dubbelrum Tommy och Christer 1 Trippelrum Stigge, Richard + vän 1 ? rum -Leffe -Kennet.H -Tord.N -Patrik.N -Tomas.D -Anton <<< ( Fullbokat ..kollar nytt Guesthouse) -----------------------Västerås resenärer ----------------------- Västerås flygtider: OBS! DENNA TID VERKAR NU VARA FULLBOKAD! lör, 03 Maj 08 Flyg 683 10:00 Avgår Stockholm Vasteras (VST) 10:50 Anländer London Stansted (STN) tis, 06 Maj 08 Flyg 684 17:40 Avgår London Stansted (STN) 20:50 Anländer Stockholm Vasteras (VST Hyrbil 1 (Västerås ej bokad ) med 10.50 flyget -Pacman -Stigge (driver/hyr/bokar bil) Stigge har erfarenhet om hur man bokar hyrbil? -Tommy - Christer -Janne ( om alla flyger kl:15.10 ) Hyrbil 2 (Västerås ej bokad ) 5 platser kvar ----------------------Göteborg resenärer------------------------ Göteborg flygtider: Utresa Lördag 3 maj.. 10.21 Hem resa Tisdag 6 maj... 18.00 Hyrbil 3 (Göteborg ) Bokad / bör finnas 1 platser kvar. -Mats ( Har hyrt bil ) -Lars.H -Fredrik -Coffe ----------------------Andra orter resenärer---------------------- ???? flygtider: Hyrbil 4( Andra orter ) Bokad / Platser ? ---------------------------------------------------------------- Editerar detta inlägg vid behov. Edited February 9, 2008 by Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Det blir kanoners! Då slår jag mig ner i eran bil då när tiden är kommen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Jepp. Det är lite som i amerikanska armén. We leave no one behind.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 precis, hur död (läs packad) man än är :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 (edited) Headley villa är nu fullbokad! Det gäller nu: -Kennet.H -Tord.N -Patrik.N -Tomas.D -Anton testar med att boka in på: York House Hotel Se karta! Hello, Thank you for your e-mail and welcome. We can accommodate you on the dates you require. Kind Regards (Robert.) York House Hotel Ringen är Headley villa och krysset är York house hotel i samma prisklass. Hoppas det är ok? Ni som varit där tidigare vet att det är gångavstånd i mellan! Edited February 4, 2008 by Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 En eloge till dig Tommy. :notworthy: Utan ditt engagemang så hade förmodligen fått panikboka något veckan innan avresa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Kennet.H -Tord.N -Patrik.N -Tomas.D -Anton Fick idag Hotell bekräftelse från York House Hotel och alla ovan nämda från norr har plats! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Ja, myckte bra Tommy! :thumbsup: Rummen betalas på plats eller? Har nu bokat flyg till mig och min vän Ulf, vi flyger från Kastrup med Easyjet 3 maj 10:40, ankomst Stansted 11:30 hem flyger vi 6:e maj 18:10 Hur är det med transport från Stansted till Stoneligh??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Boka en hyrbil. Brukar bli billigast genom flygbolaget. Vi är just nu fem stycken i vår (Mats ska försöka hyra en större bil). Eftersom vi flyger på ungefär samma tider kan vi ju dela upp oss... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Man behöver kanske ändå bil mellan hotellet och mässan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Hej vi som åker från umeå kommer att flyga 15.10 från västerås vi har bokat hyrbil,Tack för hjälpen med boendet Tommy :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Det skiljer verkligen inte mycket mellan Focus och Mondeo, visserligen är skillnaden i storlek inte så stor men jag tor att komforten blir mycket bättre. 83 pund resp. 87.70 för tiden vi ska hyra. Vill man ha en kombi eller större bil drar det iväg till över 200 pund direkt... Jag har inte bokat ännu, ska dra i mina små kontakttrådar först - men det får nog bli en Mondeo trots allt. Fyra pund kan vi väl stå ut med som total extrakostnad. Just hyrbilsgrejen brådskar inte, det kommer knappast att råda brist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Jag har 2 polare från Filipstad som skulle vilja följa med ! Nu när 1:a planet 10.50 från Västerås är fullt och även hyrbil 1 så är tanken av dessa grabbar att finns det fler som vill åka 15.10 från västerås så finns det i så fall 3 platser i Hyrbil lediga. Någon som är sugen? :banana: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Hej Tommy! Ryan håller på att ändra tiderna så att den kärran du bokat kommer att bli den som går i 3-taget. Vi fick ändringarna nu i veckan. Du kan hålla lite koll, men ni får nog snart ett mail från ryan hoppas jag. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Då har jag fått mitt nya pass! Det tog 1 vecka, 400 kr fattigare samt att jag fick åka 24 mil för att få det! :angry: Men nu har jag det i alla fall! Stigge: Tänke bara kolla om det gick bra med att du bokade vår hyrbil? Conco: När eller hur skall vi få info om att 10.50 flyget är flyttat, har du hört något? Har inte fått någon info men när jag söker på tiden får jag upp detta: Se bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Jag vet inte hur lång tid i förväg de brukar meddela men det brukar ske med mail. Jag är ledig denna vecka men kan gå in och kolla nästa vecka om det är någon ändring men det du visar i mailet gäller än så länge. conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Tommy, jag bokar bilen. Tar en troligen en Mondeo - för den där lyxiga jättepremiumbilskänslan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 Någon av Västeråsresenärerna som kan tänka sig ta med sig 4 lätta lampor från Stoneleigh? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Om inte mitt bagage blir för tungt :rolleyes: kanske jag kan hjälpa dig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Kanske är det så att ditt "bagage" får åka båt hem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Jag kommer att handla väldigt begränsat, så nog löser det sig på något sätt. Vi får väl ta en lampa per person... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Nu har flygbolaget fått tummen ur hålet och meddelat ny tid för avgång från Västerås: "From Stockholm Vasteras (VST) to London Stansted (STN) 03/05/2008 Flight 683 Depart VST at 1510 and arrive STN at 1625". Skönt att få det bekräftat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Vill ni ha en pubträff med engelsmännen igen? Isåfall får jag förmedla en kontakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 27, 2008 Share Posted March 27, 2008 Samma här! fick bekräftelse på nya flygtider! Booking reference: Var god uppmärksamma att det skett en schemaändring i er flygbokning (se nedan). From Stockholm Vasteras (VST) to London Stansted (STN) 03/05/2008 Flight 683 Depart VST at 1510 and arrive STN at 1625 From London Stansted (STN) to Stockholm Vasteras (VST) 06/05/2008 Flight 684 Depart STN at 1740 and arrive VST at 2050 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Jag klarar ju inte jetlagen.. eller är för fattig, snål,,, :icon_oops: Men om ni är snälla kolla en GTM Libra. går en sån o regga i S ? Ser den bra ut m.m.m.m.m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Jepp, eftersom westfield köpt upp GTM och säljs nu även av Roadster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Tjenis, Det drar ihop sig! Snart bara 2 veckor kvar. :racesmile: Var kan man ställa bilen i V-ås utan att behöver betala flygplatsens p-avgifter? Locost-snål, ni vet.... MVH PeterC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Hyrbil 1-Pacman -Stigge (driver/hyr/bokar bil) Stigge har erfarenhet om hur man bokar hyrbil? -Tommy - Christer -Janne ( om alla flyger kl:15.10 ) Är det någon av herrarna som äger en navigator? Kan ju vara bra att ha på resan... Jag har bokat en Mondeo förresten. 900 spänn med fria mil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 17, 2008 Share Posted April 17, 2008 Jag har en men bara svenska kartor...skall kolla med brorsan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Tjena Pacman! Kör in som vanligt på stora parkeringen så ger jag dig en utfartsbiljett. Det är väl loocost. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Tjusigt Conco! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 Det har dykt upp lite saker, både privat och i jobbet så jag kommer troligtvis inte att följa med er till uk! Jag kommer med ett besked så fort som möjligt om jag kan eller inte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 (edited) Ja då är det snart dags! :D 1. Min bror har en GPS som jag får låna... En Garmin Nuvi 200 som förhoppningsvis har Europakartor men han är inte 100. 2. Alla som vill vara med på en telefonlista under resan skickar mig ett pm med namn och mobilnummer så fort som möjligt. 3. Behöver era storlekar för t-shirt. Ni som innan Tisdag nästa vecka talar om detta i tråden får begärd storlek. alla andra får XL! 4.Ni som skall bo på http://www.yorkhousehotel.biz ... kolla så att ni vet vart det är, skicka gärna ett mail och bekräfta att ni kommer med de nya flygtiderna. maiadres finns under contakt på hemsida.. Nämn LocostSweden och era namn.. Gäller: -Kennet.H -Tord.N -Patrik.N -Tomas.D -Anton 5. Conco ! Kan fler få parkera "Locost" ? ;) 6. Glöm inte att växla in pund ni som vill ha lite cash.Oftast måste man förbeställa detta via sin bank! Var god uppmärksamma att det skett en schemaändring i er flygbokning (se nedan). From Stockholm Vasteras (VST) to London Stansted (STN) 03/05/2008 Flight 683 Depart VST at 1510 and arrive STN at 1625 From London Stansted (STN) to Stockholm Vasteras (VST) 06/05/2008 Flight 684 Depart STN at 1740 and arrive VST at 2050 Edited April 25, 2008 by Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Storlek L för mig, Tommy. //P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted April 25, 2008 Share Posted April 25, 2008 Navigator är (nu hoppas jag) inte kritiskt. Det gick ju bra i fjol trots allt. Min tröjstorlek behöver inte nämnas, jag tar en sån där ospecificerad... jaså, var det XL, så bra då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Ett tips ! Det går att göra bra affärer (utan kvitto) om man kan betalar med kontanter. Vi hade möjlighet att köpa instr. mycket billigt om vi haft pund. Räkna med att bankomater är tömda på mässan. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted April 26, 2008 Share Posted April 26, 2008 Vill man ta ut pund ur bankomat så finns det på Stansted till sedvanlig kortavgift. I.o.f.s. är min erfarenhet att det inte skiljer så mycket mot Forex som ju ingalunda arbetar gratis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts