PerS Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Hej! Har för mej att jag någon stans på nätet läst om en smart budgetvariant på Retroford/Racelines satser för att flytta termostathuset på en Zetec, från motorns "baksida". Jag kan tyvärr inte hitta sidan igen!! Någon som har något tips?? Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Burtons Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 roadster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerS Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 Jo, jag vet att Roadster och Burton säljer Retrofords och Racelines waterrails men det är inte dessa jag letar efter! Jag har på någon hemsida läst om någon som på ett smart sätt fixat en egen waterrail m.h.a. delar från skroten. /Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Lundblad Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Hej Kan det vara denna? //Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Jag köpte en slang från Hydroscand sen var problemet löst. Visst är det snyggare med en water rail men inte för dom pengarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerS Posted October 31, 2007 Author Share Posted October 31, 2007 Hej! Kenneth: Det är precis en sådan grunka jag behöver men jag har ingen lust att lägga så mycket pengar. Därför tänkte jag lösa detta på egen hand m.h.a. diverse rördelar, delar från skroten o.dyl. Michael: Kan du beskriva hur du gjord (en bild kanske). Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Lundblad Posted October 31, 2007 Share Posted October 31, 2007 Hej Jag har oxså använt slang tyckte det var mycket pengar för lite. Det finns termostat hus av metall i stället för plast om du vil bygga själv men jag vet inte på vilka modeller dom sitter bra att leta på skroten. //Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts