Bengt Norell Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 När jag är inne på utrikiska websidor händer det att filer är i xls format, kan nån upplysa mej om vilket program som öppnar detta. Finns det nåt shareware månne? Må Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 filformatet xls öppnas i excel, ett office standard program Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 Om du inte har Excel installerat så ladda ner filen från denna sida. Då kan du konvertera xls till html-sida Här är den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 Det finns också fristående program att ladda ner från Microsoft för att bara visa excel-filer. Dock vet jag inte om det finns för de senaste versionerna. Det kanske finns om man gräver lite. http://www.microsoft.com/downloads/results...&DisplayLang=en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted March 13, 2004 Author Share Posted March 13, 2004 Tack för den excelenta hjälpen, ibland är man blind på bägge ögona. Jag var helt inne på att det var cadfiler. Allt Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts