Jonte Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 En amerikansk dam krockar sin 67:ans Shelby Cobra :banghead: http://www.ifilm.com/video/2888432 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 :doh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Ja jösses..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2fast4u Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Såg väl snarare ut som sprucken glasfiber än bucklig aluminium i nosen på den där? I så fall så är det ingen originalare och då är det stort sett bara egot och plånboken som tar stryk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Om nån gjorde så med min orm, så vet jag nån mer som skulle få ta stryk. Vilken idiot! :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Snacka om noll koll :eclipsee_steering: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Gasen kan ju ha hängt sig också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 om man bedömmer körstilen redan innan sista sekunderna av action så verkar damen i fråga ha synnerliga problem med att köra både bakåt frammåt och att komma överrens med dragläget över huvud taget. Visst är gashäng en möjlig orsak med knappast troligt, det är mitt intryck efter att ha sett filmen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Högklackat och sportbilar passar inte så bra ihop... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Men det är snyggt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Ja jag säger då det... Bilen hon "parkerade" på såg inte så snygg ut heller... Tror det var en ganska motorstark Cobra, hon spinner loss utan ansträngning 39-40 sekunder in i filmen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Spinner loss! Det gör väl alla Cobror? Ett I-landsproblem som man får på köpet när man sätter en 8:a i en bil på ca tonnet. LOL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts