Marcus a Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 (edited) Hallo... Eftersom jag har varit och gjort mitt bullerprov idag och börjar känna att jag närmar mej en besiktining så har jag börjar spåna på nytt bygge :) Man kan ju försöka börja lite småt :) Har hört att det ska finnas glasfiber som är svart och ser ut som kolfiber. allså ingen matta utan glasfiberväv. Kolfiber är inte att tänka på, det skulle spräcka budgeten innan jag ens har börjat!!! Viktskillnaden är tydligen minimal. Någon som vet vad jag menar? och vart man får tag i det? Marcus Edited September 12, 2007 by Marcus a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 http://www.epotex.se/page/140/167/40 16:e raden underifrån ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted September 13, 2007 Author Share Posted September 13, 2007 Tack :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted September 17, 2007 Author Share Posted September 17, 2007 Någons dom vet vart man kan få tag i samma typ av glasfiber men i typ 150g/m2 ist. Dom hade tydligen bara kolfiber "look a like:en" i 300g väv, vilket är för groft för mej. :( :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts