pelle17B Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Ni som kombinerat Sierra drivaxlar med Saab spindlar. Som jag tolkat det är drivaxeln från Sierran bultad i båda ändarna. I ena änden mot diffen och i andra änden mot Nav hubben (eller vad det heter). Nav hubben har splines och är instucken i navet på Sierran. Hur skall det se ut för att passa ihop det med SAAB spindlarna? 1: Sierra diff (Bultad) Sierra drivaxel (Bultad) Sierra NavHub (Splines) Saab drivknut (Splines) Saab Spindel och Nav. eller 2: Sierra diff (Bultad) Sierra drivaxel (Bultad) Sierra NavHub (Splines) Saab Spindel och Nav. eller 3: Sierra diff (Bultad) Sierra drivaxel (Bultad) Saab drivknut (Splines) Saab Spindel och Nav. eller 4: Peter! Du har missuppfattat rubbet. Det ser inte alls ut såhär. Utan istället såhär ..................... Frågar för att veta vilka delar jag skall ta med mig från bilarna på skroten. mvh Peter Boström Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Jag tror det ska vara 3, men alla Sierror har inte bultade drivaxlar. Det är bara de med skivor som ska ha det, vad jag vet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts