Jump to content

Megabusa + Andra Sevens


Libell

Recommended Posts

Fasen det ser ju ut som jag är ute och finåker. Libell for ju om som ett skott, och jag som tyckte att jag körde så fort det bara går att köra på banan. Undrar om jag hann se Libell när han körde om. :unsure:

Men att också Micke med sin R1 såg ut att vara parkerad på banan förvånar mig. Han kanske höll på att kyla av motorn innan depåstopp. :)

Link to comment
Share on other sites

Var det Kimmen i den andra svarta bilen?

Jajamensan, med mina stora 15" hjul. Fick mina 13" för ett par dar sen efter 4,5 mån väntetid, ser och bättre ut och bilen känns snabbare och mer "rejsig" i karaktären nu. Vi får se i morrn hur det funkar :)

Link to comment
Share on other sites

Har för mig att han körde på :516: 1.01.5 o jag körde som bäst på 1.04.5 det kanske ser ut som man står stilla då ?

kanske vid den prestige tyngda gokart tävlingen ser vi vem som är snabbast? av oss seven day

deltagare (där har alla samma material). :racesmile:

/micke

Hmm tiden som bäst blev 1.00.64 denna dag :hypocrite: . Fredagen när du o jag körde var det 1.01.5

Gokart i finland med 20 hormonstinna pöjkar, oj oj oj :unsure: kan bli en jobbig kväll :prop:

Link to comment
Share on other sites

Ja jösses vad det går....

En Megabusa är helt klart längst upp på näringskedjan när det gäller sevens om ni frågar mig. Synd att motorerna är så sällsynta...

Hyffsad sällsynt är dom, men "worth waiting for" som dom säger i ölens underbara värld. En motor som jag också blev imponerad av är Kimmens, men det är samma problem där med sällsyntheten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...