Sonett7 Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 Ringde en skrot i Helsingborg som hade en passande motor mest för att få en prisuppgift - 15000 spänn och då ingick inte ens själva turbon eller elhärvan :blink: Iofs var motorn från -99 och hade bara gått ca 9000 mil men ändå... Blir helt klart till att söka efter motorer från -94, -95 istället och sedan lägga lite tid på att renovera den istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 27, 2003 Share Posted August 27, 2003 En kille i södertälje som oxå bygger, köpte sin motor komplett inklusive härva + styrlåda för 4500kr om jag kommer i håg rätt , det var en 900 T 95:a hade nog ca 10 ' på mätarn ( nästan inkörd). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted August 27, 2003 Author Share Posted August 27, 2003 För det priset kan jag tänka mig att köra från Helsingborg och hämta den i Södertälje... Du kan kanske tipsa mig om ett namn och telefonnummer/e-mail via PM? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts