Jonte Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 detta är ingen caterham, locost, robin hood eller lotus 7 utan en dutton. http://www.blocket.se/vi/12631571.htm?ca=9_s Som sagt var ingen sjua, men nära nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredo Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 Annorlunda utseende, rätt agressiv front. Den har ngt brutalt över sig som en liten del av mig gillar (i smyg). /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 HA! En till som vågar komma ur garderoben :lol: Jag kom ut nere i stoneleigh, och vad med sk*t jag fick ta av resten av sällskapet för min "duttonläggning". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Tack för det *L* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts