Micael Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Jag har inte skirvit så mycket om vad jag har gjort på bilen efter den kom ut på vägarna. Så här är det jag har gjort under vintern/våren Förstärkt chassit enligt "aussie mods" Borrat bromskivorna Bytt till Mintex Extreme belägg i fram Bytt till R-däck Skaffat bromsvågsratt Förstärkt växellådsfästet Installerat megasquirt Installerat bredbandslambda Bytt till GSXR 1000 trottelhus med hembyggt insug Bytt kammar och kamrem Monterat extra bränslepump och mellantank Flyttat pedalstället frammåt Flyttat ratten bakåt och upp Bytt till pullrod koppling (istf vajer) Gjort om elsystemet Ser inte så mycket ut, men det har tagit hela vintern och våren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 funkar det bra med de trottelhusen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 japp, funkar kanon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts