kimmen Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Får nästan alltid felkoden "Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information." när jag använder funktionen "visa nya inlägg" :lam: . Gör jag nåt fel eller är det på annat håll det spökar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Funkar för mig i Firefox. Vad använder du för OS och webbläsare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Jag har för mig att den felkoden vanligtvis visar sig när det inte gjorts några nya inlägg sedan senaste besöket. Sen så ska det väl gå ett visst antal sekunder mellan försöken, brukar vara någon halvminut eller så. Men för all del, jag upplever också att felkoden dyker upp vid enstaka tillfällen - utan saklig grund, som jag ser det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 hmm.. jag kör oxså firefox och har aldrig märkt av det.. :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Jag kör Internet Explorer och får bara det felet när det inte finns några nya inlägg, vilket iofs händer ganska ofta med tanke på hur ofta jag kollar :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts