Jump to content

Information i "profilen"


Acke

Recommended Posts

med tanke på superswifts tråd om medelålder m.m på forumet så tänkte jag påminna alla att det kan vara roligt om alla fyller i så mycket information som möjligt i sin "profil"... :)

bara att klicka på "MINA INSTÄLLNINGAR" uppe till höger å sedan klicka på "Edit Profile info" nere på vänstersidan.... :D

( om ni inte känner er väldigt ljusskygga vill säga.. ;) )

Link to comment
Share on other sites

med tanke på superswifts tråd om medelålder m.m på forumet så tänkte jag påminna alla att det kan vara roligt om alla fyller i så mycket information som möjligt i sin "profil"...  :)

bara att klicka på "MINA INSTÄLLNINGAR" uppe till höger å sedan klicka på "Edit Profile info" nere på vänstersidan....  :D

( om ni inte känner er väldigt ljusskygga vill säga..  ;) )

På tal om profilen och "ljusskygga" så skulle jag vilja uppmana alla att gärna fylla i riktiga namn på er signatur.

Rejsa forumet har detta som krav (inget som jag tycker vi behöver ) men det ger en liten bättre koll på vem man diskuterar med och kankse var man kommer ifrån.

En annan anledning är oxå att vi kanske träfffas i verkligheten :blink: på någon bil "tillställning" och då är det kul att känna varandra vid namn och inte ALIAS

Samma uppmaning var uppe för ett tag sedan men den senaste tiden har det kommit in en massa nytt folk :P :D så jag tjatar lite.....

(torr körde för femtielfte gången igår och nu lydder hjulen ratten :P )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...