Jump to content

Ssm Ring Knutstorp 6-8 Juli


heralue

Recommended Posts

Jag skall vara i Kristianstad på jobb samma vecka, så om SMHI lovar bra väder, bilen lovar att hålla osv. så kanske jag dyker upp med sjuan. :racesmile:

Annars kanske jag dyker upp ändå, men med 9-5:an.

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag kommer att köra Rallyt för 17'e gången i rad, dock inte i en SS7 utan i min Spitfire.

SSM är en av årets höjpunkter, skall ni åka på en tävling så skall det vara den!

Vi ses där!

JEK

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det börjar dra ihop sig.

Vi som skall dit på lördag, skall vi träffas någonstans?

Har aldrig varit på SSM, eller ring knutstorp heller för den delen, så gärna en träffpunkt som är lätt att hitta, tack!

Link to comment
Share on other sites

Jag ska försöka få med mig klubbens stora partytält ner på Fredag e.m eller Lördag morgon.

Vi kan väl försöka muta in en plats uppe på gräset där vi kan ha tältet och bilarna?

Mitt nummer: 0733-309355

Link to comment
Share on other sites

Låter bra, Patrik.

Jag kommer på söndag morgon

Om det inte ösregnar.

Jag ringer dej på lördag och kollar om tältet är på plats osv.

Link to comment
Share on other sites

Jag var där igår och frös.... En del Lotus och Caterham såg jag men inga från LSMK. Inget tält heller för den delen.

Men det var ändå lite kul racing med breda uppställ och en del piruetter....

Link to comment
Share on other sites

Vi kom fram till att det var lika bra att lämna tältet hemma. Hade inte varit så kul att sätta upp och ta ner det stora tältet i regnet.

Jag var där hela helgen, gott om regn igår men bättre väder idag. Många orginal Caterham / Lotus Sevens men lite mer ont om andra.

Jag såg att Peter Lager hade med sin Sjua dit, var där nån mer med bil från klubben?

Link to comment
Share on other sites

Jag var där idag (dock utan sjua)

Står mitt i konvertering från Dellorto till MS och när regnet strilade fint utan för garaget lördag kväll så bemödade jag mig ej att sätta på fuggarna för söndagen.

Det fick bli A6:a ner istället...

Link to comment
Share on other sites

Jag var också där på söndagen men eftersom det regnade på morgonen, när vi skulle åka, fick det bli bruksbilen istället.

Ska man åka 7:a över 40 mil tr får det vara uppehåll.

Det var många bra race, men nummer ett var naturligtvis Modsport med Europa som etta och tvåa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...