anton Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Tjena jag beställde några tröjjor av www.Temia.se för att försöka så snygg ut på sommarens bilutställningar o banträffar.Tack Tommy för kanon snygga tröjjor och klister märken :notworthy: :notworthy: :notworthy: Ett tips till er andra som inte häller har några rena kläder när ni ska va fin :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Roligt att du blev nöjd! Det är alltid lika roligt att få göra något utöver vanliga företagsloggor. Fick du efterlysa paketet hos posten? Corner Creek ..... :biglaugh2: :biglaugh2: Det är bara sååå bra! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 snygga.. :) Corner Creek ?? bor han i Kurvån ?? :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Brorsan har slitit hårt på "Pro Rock'n Roller"-tröjan... :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Nää... Acke... Men du är nära! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Hörnefors kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Yttersjö? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Baalzamon har rätt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Japp! Baalzamon vïnner en fotvandring till Umeå tur o retur! :banana: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Snacka om Locost...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 (edited) Vi kanske ska starta en liten tävling! Få ihop på engelska vad eran stad/ort blir så tar styrelsen och avgör vilken som blev roligast. Vinnaren får en Anton t-shirt och får äran att stötta honom. :lol: conco Edited May 25, 2007 by conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 :icon_offtopic: Sören i Fuzzbay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 :icon_offtopic: Håkan B från SCREW :lol: Slå den ni !! jag tror jag ska lägga till ännu en smiley, typ denna passar väl nu :gives: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 (edited) :icon_offtopic: Michael th from COLDINGE..nä inge bra.. Michael Th from CHILLINGE Nope.. jag får väl flytta någon annanstans.. :banghead: tänk vad man kan vara villig att göra för en t-shirt :icon_blink: Edited May 26, 2007 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 Falcons Peak Jag tror jag paxar namnet Falcons peak motorsport. En polare brukade skriva Timber Walley studios på sina kassetter, gissa var det ligger :-) /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 (edited) Utmanar vem som helst att hitta en engelsk översättning på: Fritsla... Går ju faan inte... å ingen t-shirt blev det heller. Förresten gick 106:an igenom SBP med blankt papper idag. :racesmile: Edited September 21, 2007 by Lenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Happy village :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 Sjäv kommer jag ursprungligen från "Earlake" i Småland. Antar att Arrowsmith kan klura ut det snabbt, men får inte svara!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 Jupp ! Jag kan svaret! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Jag skulle gissa på ett samhälle utan för Nybro med en stor tegelkyrka, men det var länge sedan man åkte den vägen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Kanske var för enkelt! med ledtråd och allt.... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts