Arrowsmith Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Attitude motorclub har vänligheten att bjuda in till konbanekörning på Uråsa 13 maj. Vi har sedan tidigare ett väl fungerande samarbete med Attitude och de arrangerar träffar med mkt. god organisering och trevlig stämning ! Jag bifogar här vad som kom i min e-post för 14 minuter sedan ! Hej! Söndagen 13/5 kör vi i Attitude en konbaneträff på Uråsa igen, och ni i Locostklubben är välkomna. Det blir ungefär samma upplägg som i höstas, tidtagning och sånt. Väl mött! Karlsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Rydh Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Jag ska försöka komma dit och köra om tid finns. Det brukar alltid vara roligt och trevligt på Attitudes träffar :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 Det låter kul. ska göra allt för att komma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Thomas bevisligen funkar ju din Dutton... vi såg dig i går kväll... min fru sa ``titta han kör med motorcykel hjälm.. är det en 7:a ??´´ jag satt själv vid ratten något sömnig... ``jo det är Thomas´´ B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 okej. jag hade bytt styrväxelkuggstån för färre rattvarv och behöver känna på grejorna, ska atälla om toe in och prova mig fram lite, har nästan 0 nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Jo du Michael hjälm behövs för det blåser väldigt mycket med så liten ruta som jag har. är det någon som vet något om tiderna på Uråsa? start klockan??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 5, 2007 Author Share Posted May 5, 2007 jag har inte kollat, men det borde stå på deras hemsida....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 08:00 lite tidigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts