Sword Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Är det någon som vet om det finns någon firma i Stockholm med omnejd som har Girling eller Wilwood Cylindrar på hyllan? Skulle behöva ha en NU, och dessutom skulle jag behöva testa att den verkligen får plats mm. Mvh Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Om det inte löser sig på annat sätt så har jag några cylindrar liggande, Wilwood .625 och .750 av typen med separat behållare. Vet inte hur jag jobbar de närmaste dagarna men förhoppningen är att åka till huvudstaden i morgon på inköpsrunda. Kan plocka med mig ett knippe ifall du vill låna eller köpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Hej! Kolla med firmorna som säljer delar till engelska bilar tex British Motor, ligger i närheten av Kungl tennishallen. JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 NBM-Hudraulic kan ha. Kolla med dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts