Jump to content

Eskilstuna Lattjo Lajban


Recommended Posts

Tack till alla för en trevlig dag som gav mersmak :notworthy:

Vädret vi hade beställt blev perfekt och bilarna höll.

Jag skall redigera ihop en liten fim som kommer i veckan. Här kommer en bild på den avancerade "Steady"Cam utrustningen som användes.

post-407-1188075689_thumb.jpg

Edited by AlfaRonny
Link to comment
Share on other sites

Oerhört skojigt att få vara med och sladda runt en smula. Dessutom gav det en hel del att sortera ut väghållningsmässigt. Min bli sladdade och det skrek i däcken hela tiden medan de som körde på r-däck ilade runt likt vesslor. Kanske beror det på att jag är rallyförare i ryggmärgen också...

En kanondag helt enkelt. Kul att se de japanska monstren som verkade gå in för driftingprylen, och jag tror att det går att utveckla arrangemanget så att flera inriktningar ryms inom samma område.

Ni som inte är färdiga med era byggen, kom och titta nästa gång! Jag lovar att det knappast går att hitta en bättre inspirationskälla för fortsatt mekande.

Stort tack till er som arrangerade!

Link to comment
Share on other sites

Visst hade vi trevligt och nog har man fått belöning för allt sitt slit i garaget.

Jag tror och hoppas att vi kan göra om detta nästa år (gärna så fort snön har smält).

Då blir det sannolikt både R-däck och lite mera camber fram :revs:

Det vore kanon om ni som har bilder kan ladda upp dem i galleriet.

Bilder är alltid trevligt att ha när hösten/vintern tvingar in sjuan i garaget.

Hoppas dock på en varm höst (jag har lämnat bilen på tomgång för att skynda på den globala uppvärmningen)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...