Libell Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Nu kan man köpa Protech dämpare och Tillett stolar i Sverige. (Tillet har gått att köpa förut också) :racesmile: libell.nu Quote
Micael Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Mycket trevligt. :) Måste säja att din bil är riktigt vass :racesmile: Quote
Fredrik i Trollhättan Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Aha. Såg precis sambandet. Instämmer i bedömningen av bilen. Lite såld på mc-drivna sjuor som jag är så är din megabusa top of the line...en riktig hightech-sjua... :notworthy: Quote
Falk Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 Hmmm... Vilken trevlig website du fått till. :notworthy: Fina bilder. :racesmile: Quote
Libell Posted March 27, 2007 Author Posted March 27, 2007 Tackar :P .Vad gäller Bec/Busa så kan jag bara säga att det är :lol: . Lasse om jag hade vetat hur mycket jobb :wacko: det är att få igång en hemsida när man aldrig har hållit på med det, så skulle jag ha kollat gula sidorna istället ;) Dom snygga racebilderna är ju du indirekt skyldig till, hälsa Niklas :racesmile: Quote
Recommended Posts