Rikard Larsson Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Jag ska beställa ett Megasquirt och antagligen bredbandslambda från DIY AutoTune om ca en vecka. Någon/några som är sugna på att hänga på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 25, 2007 Author Share Posted March 25, 2007 Ingen som behöver ett Megasquirt? Eller kanske en bredbandslamda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 jag postade här för ett par tre veckor sedan i samma ärende ( beställa msq från USA ): http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=4883 Inte ett knäpp hördes av intresse då heller..... och då pratar vi billig frakt ändå för de som var (o)intresserade...... total summa på hela paketen passerade 20.000:- så vad hade det blivit i frakt per beställd enkrona per beställare........ nada i stort sett.... Lycka till Rikard ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 25, 2007 Author Share Posted March 25, 2007 Synd att jag inte såg det då... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Hmm.... jag kan eventuellt vara med. Ska kolla sortiment och pris. Och söka tillstånd från ekonomichefen. :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Det beror ju lite på var i sverige man sitter. Det är ju inte helt gratis att skicka paket runt om i sverige heller. Jag är grymt sugen på en bredbands lambda, men ekonomichefen har stoppat alla utbetalningar till projektet. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Jag kan fixa gratis frakt inom Sverige om det inte blir för många (men det verkar det inte bli...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 vad kostar en bredbandslambda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Den jag ska ha 199 dollar (kopplas direkt till MS). Länk Vill man ha med display 289 dollar. Länk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 (edited) Vilket ger typ 1800 pix (inkl moms/tull) för den utan mätare, exkl frakt :) Om man bara behöver en bradbandslambda så är den billigare, typ 600:-. Men ska man koppla in den till MS så måste man ha det där controllerkortet som ingår i den för 1800:-. Det bör också nämnas att till VEMS kan man koppla en bredbandslambda direkt, utan controllerkort. Edited March 26, 2007 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Jag är med på beställningen - ska bara besluta mig för om jag ska köpa färdiga grejor eller löda själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 27, 2007 Author Share Posted March 27, 2007 Kanon, då är vi i alla fall två! Tänkte beställa framåt slutet på veckan, kanske i helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 3, 2007 Author Share Posted April 3, 2007 Nu är beställningen gjord. Det blev en att dela frakt med i alla fall, tack Stigge! Jag beställde ett MS1 pcb3.0 och en bredbandslamda, så nu ska det fås liv i Saabmotorn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts