Jump to content

Recommended Posts

Posted

jag postade här för ett par tre veckor sedan i samma ärende ( beställa msq från USA ):

http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=4883

Inte ett knäpp hördes av intresse då heller.....

och då pratar vi billig frakt ändå för de som var (o)intresserade......

total summa på hela paketen passerade 20.000:- så vad hade det blivit i frakt per

beställd enkrona per beställare........ nada i stort sett....

Lycka till Rikard !

Posted

Hmm....

jag kan eventuellt vara med.

Ska kolla sortiment och pris. Och söka tillstånd från ekonomichefen. :unsure:

Posted

Det beror ju lite på var i sverige man sitter. Det är ju inte helt gratis att skicka paket runt om i sverige heller.

Jag är grymt sugen på en bredbands lambda, men ekonomichefen har stoppat alla utbetalningar till projektet. :(

Posted (edited)

Vilket ger typ 1800 pix (inkl moms/tull) för den utan mätare, exkl frakt :)

Om man bara behöver en bradbandslambda så är den billigare, typ 600:-. Men ska man koppla in den till MS så måste man ha det där controllerkortet som ingår i den för 1800:-.

Det bör också nämnas att till VEMS kan man koppla en bredbandslambda direkt, utan controllerkort.

Edited by Micael
Posted

Jag är med på beställningen - ska bara besluta mig för om jag ska köpa färdiga grejor eller löda själv.

Posted

Nu är beställningen gjord. Det blev en att dela frakt med i alla fall, tack Stigge!

Jag beställde ett MS1 pcb3.0 och en bredbandslamda, så nu ska det fås liv i Saabmotorn!